راه اندازی فروشگاه قالب ایستاتگ

2 1,302

پیشرفت هر سایتی بی شک اولین ارمغانش رضایت و خشنودی مدیران و گردانندگان آن است، اما شاید باور این جمله سخت باشد که برای من مساله اینطور نبوده است. هنوز چهار ماه از راه اندازی ایستاتگ به عنوان مرجع قالب و افزونه جوملا، وردپرس و دروپال نگذشته است که این سایت جایگاه خودش را در بین دوستداران گسترش فرهنگ متن باز پیدا کرده است. اما از دیگر سو، خیل کپی کاران و سارقان اینترنتی به سوی قالبهای ایستاتگ روانه شد و هر روز شاهد تغییر کپی رایت ایستاتگ، فروش قالبهای ایستاتگ به افراد و سازمانهای ناآگاه به قیمتهای بسیار گزاف و… هستم و راستش را بخواهید این بی مهری ها بدجور دل آزرده ام کرده است.

راه اندازی فروشگاه قالب ایستاتگ
فروشگاه قالب ایستاتگ

چاره را فقط در این دیدم که قالبها را حداقل برای زحمتی که می برد از طریق فروشگاه قالب ایستاتگ به فروش برسانم. قیمتها را سعی کرده ام فقط در حد حذف کپی رایت تنظیم کنم و نخواسته ام تا از این طریق سودی عایدم شود.
البته کماکان روند قبلی را جهت ارائه ی خدمات رایگان ارئه خواهم داد و هنوز هم وبسایت های مفید با رعایت کپی رایت ایستاتگ می توانند با من تماس بگیرند و قالب و خدمات مشاوره ای رایگان داشته باشند.
فروشگاه ایستاتگ را می توانید در آدرس shop.istatag.com مشاهده کنید.

2 نظرات
  1. قالب با حفظ کپی رایت می گوید

    با عرض سلام
    من یکی از دوستان شما هستم که درخواست قالبی شبیه به mobile.ir کرده بودم مطمئن باشید که من این قالب رو با حفظ کپی رایت استفاده میکنم.
    موفق باشید.

  2. کلید محافظ جان می گوید

    احسنت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.