سلامی دوباره با ایستاتگ به وب فارسی

0 1,265

بیش از چهار سال پیش ایستاتگ با هدف گسترش سیستمهای مدیریت محتوای فارسی پا به عرصه ی دنیای متن باز وب گذاشت.
ایستاتگ خیلی زود به سبب نوآوریها و خدمات رایگانی که داشت مورد استقبال گسترش دهندگان سیستمهای مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال قرار گرفت ولی متاسفانه در ابتدای سال ۹۱ بدلیل مشکلات گریزناپذیری که برای مدیریت ایستاتگ بوجود آمد روند ادامه کار متوقف شد و عملا ایستاتگ از حرکت رو به جلوی خود باز ماند. هرچند در تمامی این سه سال و نیم ایستاتگ و آرشیو گرانبهایش در دسترس کاربران عزیز قرار داشت و امکان استفاده از قالبها و آموزشهای قدیمی ایستاتگ پابرجا بود.

ایستاتگ
شروع دوباره فعالیت سایت ایستاتگ

اینک به لطف خدا مشکلات گذشته بسیار کمتر شده است و امید دارم تا بتوانم از نو ایستاتگ را با توان و انرژی مضاعفی به جامعه وب فارسی عرضه کنم.
شاید تنها تغییر محسوسی که خواهید دید عرضه ی قالبهای جدید بصورت غیر رایگان است که دلیل اصلی من مشاهده افراد سودجویی بود که با حذف کپی رایت قالبهای ایستاتگ و فروش آن به قیمتهای گزاف به افراد عمدتا کم اطلاع، برای خود کسب و کار سودآوری ساخته بودند.
فروش قالبهای جدید علاوه بر حذف این افراد فرصت طلب از چرخه سیستمهای مدیریت محتوای رایگان، به غنای ایستاتگ هم کمک خواهد کرد. هزینه قالبها صرف توسعه ایستاتگ و استخدام نویسندگان باانگیزه جدید خواهد شد و سود نهایی آن به همه ی آنانی که با اهداف انسانی در وب فارسی فعالیت می کنند خواهد رسید.
کارهای قبلی کماکان رایگان در دسترس دوستان جهت دانلود و استفاده قرار دارد و شرایط جدید تنها شامل آثاری خواهد بود که از امروز به بعد منتشر می شود.
در همین سخن نخست دست تمامی عزیزانی که به نحوی می توانند با نقد و نظر خود به پویایی ایستاتگ کمک کنند را به گرمی و دوستی می فشارم.
ایستاتگ بزودی رویاپرداز شما در وب فارسی خواهد شد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.