افزونه ای برای ریست کردن پایگاه داده وردپرس

2 1,303

گاهی اوقات که می خواهید پایگاه داده وردپرس خود را یک خانه تکانی کنید و جدولهای اضافه ای که به سبب نصب و حذف افزونه و یا کوئری هایی که از قبل باقی مانده اند را پاک کنید، شاید اولین فکری که به نظرتان می رسد گرفتن بک آپ و نصب دوباره وردپرس است.

افزونه ای برای ریست کردن پایگاه داده وردپرس
افزونه ای برای ریست کردن پایگاه داده وردپرس

اما این بک آپ هم مثل نمونه قبلی خود کاملا عاری از داده های اضافی نیست و شاید فکر کنید که مجبورید دوباره از نو پایگاه داده تان را بنا کنید. اما این کار رفتن دوباره راهی از ابتداست.
افزونه WordPress Database Reset به ما کمک می کند که با حفظ جدولهای مفید از قبیل لیست کاربران و یا تنظیمات تعیین شده بتوانیم داده های کارآمد سایت وردپرسی مان را نگه داریم و پایگه داده را روی داده های پیشفرض ریست کنیم.
این افزونه یک روز پس از انتشار در سایت اصلی وردپرس به شما معرفی می شود. شما می توانید آخرین تغییرات و بروزرسانیهای افزونه WordPress Database Reset را در صفحه این افزونه در مخزن وردپرس دنبال کنید.
 
لینک دانلود نسخه 1.0 افزونه WordPress Database Reset از سایت ایستاتگ
 
صفحه افزونه WordPress Database Reset در سایت اصلی وردپرس
 
 

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. بهرنگ می گوید

    سلام
    لطفا وقتی مطلبی رو در سایت قرار میدید توضیحات ضروری رو حتما بنویسید با ریست کردن کل دیتابیس همه نوشته ها پاک میشه و فقط نوشته سلام جهان وردپرس دوباره نمایان میشه.اگر کسی از پست های سایتش بک آپ نگیره و این کار رو انجام بده کل مطالبشو از دست میده
    ممنون از پست خوبتون

  2. فروش دیزل ژنراتور می گوید

    با ریست کردن کل دیتابیس همه نوشته ها پاک میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.