بهترین بازی‌های چند نفره اندروید برای زوج‌ها در سال ۲۰۲۴

0 224

این بازی‌ها تضمین می‌کنند که رابطه عاطفی شما را لذت بخش‌تر و دوستانه‌تر کنند. در طول سال‌ها فناوری به شدت رشد کرده است و بازی‌ها نیز در راستای این رشد متنوع شده‌اند و قلمرو امکاناتی را برای گنجاندن دنیای دیجیتال در سرگرمی‌ها و بازی‌ها باز کرده‌اند. وقتی صحبت از ایجاد تعادل در سرگرمی‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان با همسرتان می‌کنیم، این کار یک مصیبت واقعی برای تولید کنندگان به نظر می‌رسد. بر کسی پوشیده نیست که حفظ یک رابطه سالم و عاشقانه بین زوج‌ها حتی در بازی‌های دو نفره نیز عامل مهمی است که سازندگان برخی از این بازی‌های دونفره در ساخت بازی به این نکات توجه نموده‌اند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم برای استفاده حداکثری از تجربیات خود بدون صرف هزینه زیاد، فهرستی از بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید را گردآوری کنیم که به شما این امکان را می‌دهند با شریک زندگی خود در صلح و آرامش بازی کنید و ارتباط خوب خود را نیز در طول بازی حفظ کنید.

بازی‌ های چند نفره اندروید

۱- بازی اندرویدی Space team trailer

برقراری ارتباط در موقعیت‌های بحرانی و حساس و حفظ روحیه همدلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در بازی Space team trailer شما به خوبی یاد می‌گیرید چگونه در شرایط نامساعد و تا حدودی وخیم آرامش خود را حفظ کنید، تصمیم سازی کرده و بر سر شریک زندگی‌تان فریاد نزنید. بازی اندرویدی Space team یا تیم فضایی، یک بازی هیجان انگیز است که در آن شما و شریکتان به همراه حداکثر ۸ بازیکن دیگر با هم هماهنگ می‌شوید تا خود را از یک کشتی در حال غرق شدن و در بحران نجات دهید. به هر بازیکن در طول بازی دستورالعمل‌هایی به وسیله کنترل پنل و به صورت سفارشی داده می‌شود، که برای رسیدن به موفقیت، باید به صورت هماهنگ با گروه انجام دهد. این بازی به شما می‌آموزد که چگونه در طول یک بازی گروهی هماهنگ با سایر اعضا حرکت کنید و نقش خود را به درستی ایفا نمایید تا بحران‌ها حل شوند.

بازی اندرویدی Space team trailer

۲- بازی Skyn: children of the light

در شرایطی که شما و شریک زندگیتان به دنبال تجربه حضور در یک دنیای سنتی هستید بازی  Sky: children of the light شما را کاملا در یک محیط خارج از شهر و دنیای مدرنیته و در یک فضای کاملاً سرسبز روستایی قرار می‌دهد. این بازی چند نفره است، جایی که شما می‌توانید به همراه عزیزانتان در قلمرویی رویایی وظیفه انتشار نور و بازگرداندن ستاره‌های از دست رفته را بر عهده بگیرید. به لطف تصاویر زیبایی شناختی تجربه این کار تقریباً یک تجربه معنوی است. در طول این بازی قرار است شما و شریک زندگیتان یک ماجراجویی اجتماعی داشته باشید، همچنین در هر لحظه وارد سفر شوید و همچون یک پازل، حوادث و اتفاقات را در کنار یکدیگر قرار داده و قطعه گمشده پازل را بیابید. برای زوج‌های پرمشغله‌ای که علاقه دارند در زمان استراحت، بدون وارد شدن به یک بازی بیش از حد رقابتی و پرتنش و با یک بازی معمولی حس همکاری متقابل و دوستی خود را با طرف مقابل تقویت کنند، این بازی بسیار ایده آل است.

۳- بازی 8 ball pool

بازی Ball pool بهترین تفسیر سه بعدی از بازی مهیج و دوست داشتنی بیلیارد است. بیلیارد یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در دنیا محسوب می‌شود. این بازی را می‌توان یکی از اعتیادآورترین بازی‌های دنیا نیز دانست. احتمالاً شما نیز وقتی مهارت کافی در بازی بیلیارد را به دست آوردید، دلتان می‌خواهد مهارت‌تان را با افراد مختلف به چالش بکشید، حال آنکه طرف مقابلتان همسر و شریک زندگی‌تان نیز باشد. این بازی می‌تواند روحیه مشارکت و رقابت در عین دوستی را به نمایش بگذارد. بازی بیلیارد در واقعیت بسیار دشوار است و کمتر کسی می‌تواند به خوبی در آن مهارت کامل به دست بیاورد، اما فضای مجازی و سه بعدی این بازی اگرچه هیجان انگیزتر است، راحت‌تر نیز بوده است. می‌توانید بازی 8 ball pool را روی موبایلتان نصب کنید و با بازیکنانی در هر جای این دنیا رقابت کنید. این بازی جزء زیباترین بازی‌های آنلاین بیلیارد است که شهرت بسیار یافته است.

بازی 8 ball pool

۴- بازی Terraria

بازی Terraria یک بازی اندرویدی مشابه Minecraft است که هر دوی این بازی‌ها از جمله بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید در جهان هستند. این بازی شامل اتفاقات مهیج دور دور در شهر، ساخت و ساز شهری و ماجراجوهای پلیسی و قتل می‌شود. این بازی در یک دنیای خیالی جریان دارد و نسل‌های مختلف در آن ناگهان به یکدیگر برخورد می‌کنند و شما به عنوان بازیگران این بازی هر یک موظف هستید در حل مسائل آن شرکت کنید. اگرچه این بازی چند صد میلیونی مانند clash of clans نیست، اما توانسته است عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد و تقریباً هم رده با آن قرار بگیرد. بنابراین، اگر شریک زندگی شما روحیه ماجراجویانه‌ای دارد، به حل معماها علاقه‌مند است و همچنین یک آدم کلکسیونری در گنج و منابع کمیاب است، این بازی یک نسخه عالی برای شما خواهد بود. این بازی در اندروید ۶.۳ به بالا قابلیت نصب دارد و حداقل دو گیگابایت رم نیاز دارد، البته طبق گفته سازندگان این بازی بر روی دستگاه‌های با رم یک گیگابایتی نیز اجرا می‌شود.

۵- بازی اندرویدی Sims mobile

اگر طرف مقابل شما چندان اهل بازی کردن نیست و بیشتر تمایل دارد فیلم ببیند ممکن است بتوانید با معرفی بازی سیمز، او را علاقمند به بازی کنید. سیمز نیز یک بازی به شدت اعتیادآور است، که توانسته است در باز تولید و دستکاری واقعیت‌ها با خلاقیت‌های فردی یک بازی هیجان انگیز بسازد. در بازی سیمز شما به عنوان یک شخص می‌توانید در محیط خانوادگی و دوستانه قرار بگیرید، قرارهای عاشقانه، کاری و دوستانه داشته باشید و در یک فضای واقعی مانند زندگی روزمره بازی کرده و تجربه کسب کنید. تمامی شخصیت‌های بازی سیمز، مانند دنیای واقعی نیاز به غذا، استراحت و محبت دارند و شما باید آن‌ها را برایشان فراهم کنید. این بازی توانایی سرگرم کردن شما را برای دقایق طولانی، همراه کسب تجربه و مهارت در طول بازی و سپس اجرای آن در زندگی را دارد و به نوعی به عنوان یک الگو برای شما خواهد بود.

۶- بازی Golf Rival

بازی گلف ریوال، یک بازی ورزشی است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود این بازی مانند بازی Golf Battle از بازی‌ های چند نفره اندروید است، که می‌توانید در آن یک رقابت یک به یک را تجربه کرده و تجهیزات حرفه‌ای و واقع گرایانه بازی گلف را در یک بازی اندرویدی لمس کنید. علاوه بر این، گرافیک‌های دیدنی و صحنه‌های فراوان تجربه بازی همه جانبه‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر همسرتان روحیه رقابتی آتشینی دارد، این بازی برای شما تجربه یک جنگ تمام عیار و رقابتی را فراهم می‌کند.

بازی PGo EN HZ Aso، Pokémon Go

۷- بازی Heads up! Official game trailer

تماشای زیاد نتفلیکس ممکن است یکی از سرگرمی‌های اصلی در رابطه شما باشد، در مورد ترکیب آن با یک بازی پر از مهمانی‌های دوستانه فکر کنید. بازی Heads up همان بازی خاطره انگیز پانتومیم خودمان است که در اکثر جمع‌های خانوادگی و دوستانه اجرا می‌کنیم. این بازی برای اسمارت فون اندرویدی شما یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز است، که می‌توانید در کنار شریک زندگیتان انجام دهید. این بازی را دانلود کنید و هوش ذهنی خود را بسنجید و ببینید آیا می‌توانید کلمه روی صفحه یا تابلو را بدون گفتن آن توصیف کنید. هر کاری لازم است انجام دهید؛ جعل هویت کنید، در قالب‌های شخصیتی متعدد قرار بگیرید، کلمه مورد نظر را عملی کنید و تا جایی که ممکن است به طور خاص به آن مورد اشاره کنید تا مخاطب یا مخاطبین شما پیام را دریافت کنند. این بازی یک سرگرمی موبایلی ایده‌آل و کاملاً رایگان برای کل خانواده است.

۸- بازی PGo EN HZ Aso، Pokémon Go

بازی پوکمون گو چندین دهه است که ساخته شده و پایه ثابت بازی‌ های چند نفره اندروید است. شما از کودکی تا بزرگسالی شخصیت‌های این بازی را دیده‌اید، با آن انس گرفته، بزرگ شده و عاشق این موجودات شده‌اید و در بزرگسالی خود خاطرات خوبی از فرنچایز دارید. بازی پوکمون گو یک بازی منحصر به فرد و ماجراجویانه است. در این بازی شما به وسیله جی پی اس به دنبال پوکمون‌هایی می‌روید که در سطح شهر پراکنده شدند و سپس با کاربرانی که در نزدیکی شما هستند، به عنوان مثال؛ همسرتان به مبارزه می‌پردازید و خواهید دید که کدام یک در رقابت پیدا کردن پوکمون‌ها پیروز می‌شوید. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ساخته شده در آمریکا است، که در ابتدا برای کنسول ساخته شده بود و هم اکنون نسخه اندروید و ios آن نیز عرضه شده است. بازی پوکمون گو از تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده استفاده می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا پوکمون‌ها را در محیط اطراف خود تصور کرده و آنها را پیدا کنند.

منبع: androidpolice

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.